pondělí 5. prosince 2016

Cestování prstem po mapě

Před časem jsem přemýšlela jak "vylepšit" náš byt. Studium geografie ve mě přeci jen něco zanechalo, a tak první co mě napadlo, že bych si k mapě České republiky pořídila mapu světa nebo Evropy. A jako blesk z čistého nebe přišla nabídka spolupráce se stránkami Pixers.cz :)

no paráda, prý si můžu vybrat jakýkoliv motiv, jakékoli velikosti, typu a materiálu. Takže volba byla jednoznačná :)


Na výběr je nekonečně mnoho motivů a tvarů a pokud by bylo někomu málo, můžete si nechat vytisknout i vlastní fotografii, či obrázek. 


Takže já jsem si, jakožto ten geograf, vybrala nakonec mapu světa, na které jsou vyznačeny státy. Po dlouhém zvažování, kde bude mít nová mapa svůj domov, jsem nakonec zvolila kuchyň. Poté přišlo na řad měření - pořekadlo dvakrát měř, jednou řež, se tentokrát vyplatilo :) no a pak už jenom objednat. 

Stránky pixers.cz jsou celkem přehledné a intuitivní, tak jak to znáte z většiny dobrých e-shopů. 

Já jsem si zvolila typ fototapeta (nebudu přeci nic přilepovat lepící páskou (plakát) nebo snad vrtat (obraz :) a materiál pixerstick. Jak se později ukázalo, neprohloupila jsem. Tento materiál je sice dražší, ale k instalaci tapety nepotřebujete nic dalšího - přesně pro "šikovníky" jako já. Pixerstick je totiž možno opakovaně odlepovat a nalepovat, já jsem to zvládla napotřetí ;)




Na co tedy rozhodně před dokončením objednávky nezapomeňte (vím, o čem mluvím ;)
- vyberte si vlastní velikost, nejlépe tak aby vám zůstal celý obrázek (zaškrtněte možnost "uchovej celý obrázek" - při zadání jednoho rozměru automaticky dopočítá druhý)
- zvolte požadovaný typ - fototapeta, plakát, obraz nebo nálepka (vystřižená na požadovaný tvar)
- při fototapetě si vyberte materiál - já za sebe rozhodně doporučuji pixerstick


Poté jsem si počkala 6 pracovních dnů, než přesně na míru vyrobí a dopraví moji tapetu... 
a teď už se z ní při každém jídle vytěšuju, a nejen já :)



Tak kam se vydáme příště?





1 komentář:

  1. Jelikož moje dámská peněženka malá je fakt malá, tak mi fakt nezbývá nic jiného než to cestování po mapě jen prstem. Prostě takový ten klasický atlas a člověk si říká, jak by tam bylo. Naštěstí je na YouTube spousta dokumentů, tak člověk může dívat alespoň na cestopisné pořady, které mě velice baví. :)

    OdpovědětVymazat