úterý 13. října 2015

Co obsahuje dm uvítací balíček?

Ještě v době těhotenství jsem hledala různé akce a slevy, a kde bych co sehnala pro mimčo... a tak jsem se, samozřejmě jako věrný zákazník dm, přihlásila do programu dm baby bonus. S očekáváním co najdu v uvítacím balíčku, už jen to slovo "balíček"...


...a přišlo zklamání. Pro všechny zvědavé maminky, jako jsem já, připojuji foto, které mluví snad za vše...


Komu nestačí foto, tak přidávám popis.

- leták Pampers
- dm babybonus knížečka, ve které najdete takové ty obecné kecy, co najdete všude na netu a v nemocnici a nevím kde všude různě + reklamy na alverde, babylove, nuk, sunar, nutrilon, mam, hipp a johnson's baby
- slevová knížka pro nastávající maminky a novorozence (třetinu věcí si nikdy nekoupím, třetinu jsem měla koupenu a tu zbylou třetinu si pořídím někde jinde levněji)

No prostě zklamání. Čekala jsem od toho víc, třeba jednu plínku Pampers (nebo jinou značku), nějaký vzorek krému proti opruzeninám (Bepanthen), nebo mýdla (Alverde), nebo třeba vložky do podprsenky (Johnson's baby), mini balení vlhčených ubrousků, vzorek čajepracího prášku, nebo jednu přebalovací podložku (babylove), taky něco pro maminku. Podle mě by se dm-ko mohlo hecnout a sestavit nějaký podobný balíček, dejme tomu z 5-10 věcí. Hodnota balíčku by podle mého názoru nepřevyšovala 50 Kč a nastávající maminky a tatínky by balíček rozhodně potěšil.  

Tady jsem sestavila provizorní uvítací balíček, který by mě, určitě potěšil :)

A když už jsme u toho... v peněžence mám minimálně 10 různých kartiček do obchodů, tak by se mohlo třeba i tesco, nebo teta drogerie "pochlapit" a připravit pro nastávající rodiče podobný balíček, v pravém slova smyslu.  

Žádné komentáře:

Okomentovat