středa 7. října 2015

Zanech otisk

Když jsem viděla reklamu na BABY DAB, hned jsem věděla, že TO musím mít. A kde jinde ho koupit než v DM-ku...

 




Mají ho v dvou barevných provedeních - fialová a šedá. Když jsem to kupovala já, tak jsem nějak nevěděla narychlo najít kde je uvedená ta barva (v levém spodním rohu :) ale vybrala jsem tu správnou, fialovou. A co to vlastně Baby dab je? Je to barva bezpečná i pro miminka a slouží k vytvoření otisků nožiček, a když ukecáte mimčo, tak i ručiček :)



Vypadá to jako malý polštářek pro razítka. Já jsem to nanášela bodově na nožičky i ručičky a pak stačí otisknout na papír. Jen je potřeba dávat pozor, aby nebyla fialová i deka :) No každopádně s nožičkou to celkem jde, horší je to s tou ručičkou. Jak vidíte, tak otevřenou ručičku se mi ani nepovedlo vyfotit... Barva se dostala i za nehty, ale další den už tam nebyla, tak jen doufám, že je opravdu bezpečná i pro nejmenší



V Dm-ku stála tato "nezbytnost" 109 Kč, což není zrovna málo, ale podle čárového kódu (859) a ofiko stránek jde o českého výrobce, a z toho mám radost :) a myslím, že máme vyřešený i dárek pro babičky







Žádné komentáře:

Okomentovat