čtvrtek 3. září 2015

DM box

Tak asi napotřetí se mi povedlo vyhrát dm box. Za předchozí dm boxy se platilo myslím 149 Kč, za tento mi odečetli 200 bodů. Výhoda, nevýhoda? Abych se přiznala body příliš nevyužívám. Většinou je použiji na "dárky". Mám si 2 tašky, kyblík, posledně jsem si vybrala eko láhev, kterou mám u postele a v noci z ní piji. Sem-tam asi celkově 2x jsem si pořídila knížku za 150 bodů. Většinu věcí z knížky si stejně nekoupím, anebo když už, tak jenom kvůli tomu, že mám na to ten "kupón" takže marketing funguje! Ale výhoda knížky je 10% sleva na celý nákup, to použiji vždycky ráda. Naposled jsem si škudlila body na knížku, když jsem plánovala nákup věcí pro miminko. Nicméně mi zbylo ještě těch 200 bodů na ten dm box...

Abych řekla pravdu, ani jednu věc z mého dm boxu bych si nikdy sama nekoupila, takže pro mě celkem zklamání a radši jsem si mohla body "ušetřit" na další 10% slevu :(

A co v něm vlastně bylo?
1. Balea gel na holení 150 ml - borůvkový
2. Balea Shining Cocos sprchový gel se třpytkami a vůní kokosu 250 ml
3. Wilkinson Intuition Naturals - dámský holící strojek s jednou hlavicí
4. Rimmel Oh My Gloss! lesk na rty
5. Signal White Now Style Tech
6. Garnier Miracle Slepping Cream 50 ml
7. Lirene healthySKIN+ Citlivá a alergická pleť - hydratační krém pro zmírnění podráždění 50 ml SPF 5
8. Sunárek - rozpustný nápoj
9. Syoss Renew 7 Complete Repair šampon na vlasy 500 ml
10. Balea Paradise Island pleťová maska 2x8 ml
11. Durex Real Feel kondomy 3 ks



Jak jsem již psala, ani jednu věc bych si normálně nekoupila. Kartáček používám už léta Curaprox, strojek na holení používám z Lidl-u, ten stojí asi 150 Kč a je k tomu 20 hlavic. Mýdlo používám tuhé od Dove, přijde mi, že po tuhém mýdle nemám tak vysušenou pokožku, občas použiji i sprchový gel. Kdysi jsem "sprcháč" používala běžně, ale teď když ho použiji výjimečně, tak mi přijde, že zanechává jakýsi film na těle a pokožka je pak sušší. Šampon bych i uvítala, ale už delší dobu uvažuji o tom, že si zakoupím březový nebo kopřivový šampon. Ten je prý taky lepší na vlasy, říkala kadeřnice, tak uvidíme, pak napíšu :) No co použiji jsou krémy, už mi ty moje dochází, tak jedině ty se šiknou, ale jinak když o celkově zhodnotím, tak lituji těch 200 bodů. Myslím, že už o dm box více soutěžit nebudu.
Jo, z jedné věci mám radost :) z krabice, vypadá hezky, asi ji použiji na nějaké tajnosti, nebo sladkosti :)

Když tak mi napište, jaké máte zkušenosti s dm boxem, jaké používáte mýdlo a šampon. Budu se těšit za Vaše rady a tipy :)




Žádné komentáře:

Okomentovat