středa 30. září 2015

Dudlík, cumlík, šidítko?

Dudlík jsem začaly používat už v porodnici. Bylo to hlavně z toho důvodu, že byly zrovna ty strašný vedra a malá měla teplotu. Jak byla nervózní a plakala, tak jí teplota ještě více stoupala a nešlo jí uklidnit. Z tohoto důvodu sestřička navrhla jako řešení dudlík, aby se trochu zklidnila a teplota jí klesla.

Tento dudlík jsem koupila ještě před porodem, když jsem nevěděla jestli "holčička nebo kluk", ale podle mně je tento motiv uni :) koupila jsem ho v DM-ku ale mají ho i tady a asi za poloviční cenu proti DM (nic nového).

Ale o čem jsem chtěla psát...
Časopisy ze zásady nekupuji, protože v dnešní "době internetu" si přečtete kvalitní články na na netu. Ale když už se rozhodnu, že si časopis koupím, tak většinou pro "přidanou hodnotu" a tou bylo v tomto případě "dynamické šidítko"!? Zakoupila jsem si tedy zářijové číslo časopisu maminka za 60 Kč, v kterém bylo právě ono dynamické šidítko.

Ptám se co to je dynamické šidítko?
- klinicky testované
- vytvořené ve spolupráci s neurologopedy a lékaři
- bezpečné pro zdravý vývoj skusu a řeči
- nenarušuje sací reflex dítěte (nepůsobí negativně při kojení)
- zabraňuje reflexu kousání do šidítka
- umožňuje volné dýchání a polykání slin

Tolik napsáno v časopisu maminka... nevím, podle mého názoru jsou podobné "kecy" napsány dnes u všech dudlíků. Takže závěr? Podle mě šidítko stejné jako ostatní.

Když bych měla srovnat dudlík od MAMu a od ten od lovi (na tomto odkazu je akce, která byla platná do konce června, škoda že jsem se to dověděla 5.7.2015, :), možná bude v budoucnu i nějaká další), tak mě je sympatičtější ten od MAM, možná proto, že byl první :)

Další co bych chtěla zmínit je to, že oba dudlíky mají fosforeskující prvky. Když jsme koupila ten od MAM, tak jsem to zjistila až doma a říkala jsem si k čemu? Teď už to vím :) a je to celkem praktické, když dítě pláče, v pokoji je tma a svítí jen ten dudlík :) Když je srovnám, tak ten od lovi je menší, hlavně to samotné "ocucávatko" a nějakým způsobem, nevím jakým se na něj chytají chlupy. Určitá výhoda, kterou lovi má je, že má krytku, to bohužel ten od MAM nemá, a to je celkem škoda.



Žádné komentáře:

Okomentovat