středa 8. června 2016

po dlouhé době

Tak už mám konečně školní povinnosti pro tento semestr více-méně za sebou, ještě musím začít dělat na diplomce, ale na to je časuuuuuuuu..... 


...až do srpna, takže se tím teď na konci června nebudu zaobírat, ne?

Ale ne o tom jsem chtěla, chtěla jsem psát o tom co se za tu dobu událo.

Jak jste si asi všimli, tak jsem rezignovala na přidávání pondělních, pro někoho snad i vtipných obrázků a středečních klipů. Jednak jsem to úplně vypustila z mysli a jednak jsem si řekla, že když to má být na silu, tak to stejně není ono... Neříkám, že je na blog nebudu dávat dál, ale spíš jenom sporadicky, když mě něco opravdu zaujme a nebo, když si zrovna vzpomenu na nějakou tu "echt" vykopávku ☺ takže pro dnešek přidávám nejnovější hit od Adele - Send my love (to your new lover)....


na první poslech se mi moc nelíbila, ale pak se mi zalíbila hodně! Stačí mi ale jen zvuková část, nevím proč, ale Adele mi v tomto klipu připomíná asi tak o 40 let starší Meryl Streep, ale to je jen moje asociace...

Co dalšího? Když už jsme u té hudby, tak asi po dvou letech jsem byla konečně na koncertě, a ne jen tak na nějakém malém, klubovém, ale rovnou v O2 aréně. Jo, ukecala jsem manžela, byla jsem na něj celý měsíc hodná, aby tam nakonec se mnou šel, a šel! A stálo to za to! Naposled (vlastně jen jednou) jsem na této kapele byla asi tak... no to už bude víc jak dvacet let....


Přidala bych i "živou" fotku (jednu máme :), ale stejně je na ní vidět jen milion lidí, takovou si najdete na netu kde jen chcete a nemusí být ani z tohoto koncertu a klidně jí za ni můžete vydávat, protože z takové vzdálenosti je fakt *** vidět. I když mi sice není ani třicet, tak někdy se cítím jak z jiné doby. Jdu na koncert abych si ho užila, vnímala všemi smysly, koukala, slyšela, cítila ty otřesy.... a ne abych celý koncert natáčela na mobil a kontrolovala, jestli se to točí dobře.... z toho bych fakt nic neměla, nechápu takový lidi, a že jich tam bylo. Já vím dnešní doba je o tom, abych měla důkaz, že jsem tam byla, ale abych z toho nic neměla? No k čemu to je? Radši si to budu pamatovat já sama pro sebe, většinou si lidi pamatují jen ty NEJ okamžiky, a ne abych někdy koukala na video, kde vedle falešně ječí nějaká šílená ženská..., jestli teda na to video někdy koukat vůbec budu, spíš ho dřív smažu, abych si mohla točit zase nějakou jinou "vzpomínku".

Je ještě několik dalších věcí, které mě za tu dobu značně, slušně řečeno "rozrušily", ale o těch až někdy příště...  (to smoothie a trench coat mě ale "rozrušilo" natolik, že jsem si těch 15 minut našla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat