neděle 12. června 2016

vůně čistého prádla

Když jsem nedávno nakupovala nějakou kosmetiku na parfums.cz, tak na mě vyskočilo, zda si nechci objednat svíčku od Yankee Candle...


...myslím, že o těchto svíčkách bylo již napsáno a namluveno hodně, tak jsem si řekla, že když jsou s nimi všichni tak nadmíru spokojení, tak že jí zkusím i já...


... no jo, ale zajímalo mě, jak velká je Yankee Candle votivní svíčka? A co je to vůbec votivní? Věřící asi vědí, já však ne, tak pro ty co jsou na tom stejně jako já wikipedie uvádí: "Ex voto se používá se jako označení objektu obětovaného jako dar Bohu či božstvu. Takový dar označujeme jako votivní dar (např. votivní socha, votivní obraz, votivní svíčka atd.)..."


Tak a tady už vidíte jak je zhruba svíčka za 69 korun velká, ne nejsem obryně....


V popisu se sice uvádí, že hmotnost svíčky je 49 g, pod tím si představím akorát tak půlku čokolády, nebo nějakou čokoládovou tyčinku, ale nějak si v mých představách nedokážu vyjevit jak velký objem zabírá 49 gramů vosku...


... ale někde jsem se dočetla, že by měla vydržet snad 15 hodin, tak uvidíme, zatím jsem jí měla "zaplou" asi třikrát po dvě hodiny a moc z ní zatím neubylo, tak jsem hodně zvědavá...


... každopádně voněla po celém pokoji ještě dřív než jsem ji vybalila, a manžel si myslel, že ten "smrad" jde zvenku, bylo to opravdu intenzivní, místy až nepříjemné. Po vybalení ale vyčichla a teď voní, jen když si přičichnu a takto má být :)


Žádné komentáře:

Okomentovat