pondělí 7. března 2016

Jednorázové plenky

Já furt nějak řeším ty plenky (např. tady nebo tady), ale nedá mi to...


Stále používáme převážně ty látkové, ale občas potřebuju použít i papírové, a v tomto článku bych chtěla popsat svoje zkušenosti s některými jednorázovými plenkami...

Jako první jsme měly z Tesca - Tesco loves baby - to jsme měly ve velikosti 2 (spotřebováno 78 kusů) a 3 (spotřebováno 64 kusů) . Myslím, že celkem ušly, asi 2 nebo třikrát se stalo, že protekly, ale jinak o.k, design taky celkem fajn.

Jako další jsme dostaly Pampers (velikost 3), nebyly v původním obalu (z plenek byl udělaný "dort" - celkem praktická verze dortu pro kojené dítě:), takže přesný typ a počet plenek nevím (snad to někdo pozná z obrázku :) ale mohlo jich být kolem 80, asi. No každopádně žádný problém, nikdy nepřetekly, podle mně celkem dobře seděly (zatím dcera nemluví, tak nevím, jen usuzuji :) a jsou takové "přizpůsobivé". Za mě plus i ten design...
plenkový dort :)

Když nám pomalu docházely Pampersky, tak jsem přemýšlela nad jinou alternativou, protože ráda zkouším nové věci. Nakonec jsem se rozhodla pro papírové plenky z dm-ka - babylove. Tyto jsem pořídila ve velikosti 4, a jelikož jsem na ně někde četla celkem dobré recenze, koupila jsem větší balení (baleno v krabici - 2 x 42 kusů), a to jsem udělala chybu. Máme spotřebováno asi tak 60 kusů, ale hrůza, děs. Zkoušela jsem totiž používat tyto plenky na noc, když jsem myslela, že se dcera budí tak často, kvůli mokrým plenkám, a teda v součtu horší výsledek než klasické látkové plenky. Zkoušela jsem to asi 5x, ale v čtyřech případech plenka prostě protekla... Myslím, že to proteklo, když Špagetka spala na boku, ale nevím... Na druhou stranu, když dcera leží na zádech (v kočárku), tak jsou o.k., celkem dost toho vydrží (někdy je ta plena fakt těžká), ale pro pohyb jsou absolutně katastrofické. Dalším zklamáním pro mě při rozbalení bylo, že plenky jsou v podstatě bez designu - jsou čisto bílé, jen zapínací pruh je barevný. Já vím, ono to na funkci vliv nemá, ale po těch milých obrázcích na Pamperskách... No a další věc, která mi na nich vadí, je to otvírání suchého zipu, nedá se otevřít úplně, a tak divně drží... Moje doporučení? - příště nekupovat!


Po zkušenostech s plenkami z dm-ka, jsem si řeka, že příště jen Pampersky, ale jaksi jsem se nechala unést zvědavostí a koupila jsem v Lidlu nějaké ultra tenké na noc i den. V balení je jich naštěstí jen 29, a příště taky - nekupovat! Design je už lepší než u těch babylove, ale protekly, i když Špagetka ležela na zádech. Nechápu jak, ale měla mokrá celá záda (u těch babylove to bylo jenom kolem kyčlí), no a při pohybu taky protekly... A navíc mě rozčiluje to balení, plenky jsou v něm narvané, jako super kvůli velikosti balení, ale vytahují se tou otevírací části, a to mě štve, protože, musím zkoumat jestli náhodou netahám dvě plenky současně, nebo i tři... to mají alespoň ty babylove vyřešený dobře. 




A co dodat závěrem? Snad jen to, že příště už dám na ověřenou kvalitu a koupím jen Papmpersky, žádné další experimentování (no ty babylove a toujours dopoužívám, ale už je nikdy nekoupím).


A jakou značku používáte vy? Vsázíte na kvalitu nebo na cenu?



Žádné komentáře:

Okomentovat