úterý 1. března 2016

RaK

V tomto nehostinném období to neminulo ani nás... Ano, i nás přišel RaK, neboli rýmička a kašlíček... a to pěkně postupně. Začalo to mnou, a těch deset hodin ve škole mi k tomu moc nepomohlo, když jsem přišla domů, tak na teploměru zazářila 39-ka jak vyšitá... ale díky osvědčené ponožkové kůře, byla naštěstí do dalšího dne pryč. 


Pak byl chvilku klid, ale ne na dlouho, schytal to náš nejmenší člen rodiny, to se naštěstí obešlo bez teploty, ale ta rýma stála za to. Zkoušela jsem použít ruční odsávačku hlenů babylove z dm-ka, kterou jsem koupila ještě před porodem, ale efekt žádný. Možná by bylo lepší, kdyby to nasosávátko bylo menší a vešlo se do nosní dírky miminka (a to si myslím, že dcera má nos, zejména to co děla s dírkami, po tátovi :). 



A jelikož se ještě můj malý "Pampúšik" nedokáže vysmrkat sama, tak jsme se hned vydaly do nejbližší lékárny a pořídily si odsávačku hlenů na vysavač, protože to chroptění bylo fakt strašný... Jasně, že jsem to nejdřív odzkoušela na sobě, protože můj manžel tvrdil, že náš vysavač (Kärcher, nelze redukovat výkon) jí "vysaje mozek". Po úspěšném sebetestu odsávačky, nebo jak já jí říkám - sopľocuc (dokud se nenarodila Špagýsek, tak jsem nevěděla, že něco podobného vůbec existuje), přišlo na řad vysávání hlenů (slovensky sopľov) naostro. Jak vidíte, tak náš sopeľocuc je průhledný, a tak velmi dobře vidím obsah vysávaných dutin :) asi jsem divná, to matky ale jsou, ale je to pro mě potěšení, když vidím co všechno vyšlo z toho malého nosánku ven (mému manželovi se totiž z toho dělá trošku nevolno), někdy se fakt divím kde se to všechno vzalo... 

jinak by se to hodilo do pořadu "Kufr" nebo jak se to jmenovalo :)


Ale jako řeknu vám, ze začátku to byl strašný boj, už jen zvuk vysavače Špagetku vylekal a začala strašně ječet. Pak jsem ale jednou místo vysavače použila moje ústa (no mně to nejde, moje plíce to nedávají) a to jí přišlo strašně vtipné :) Takže teď začínáme tím, že ze sebe udělám šaška a pokouším se odsávat já, což jí strašně pobaví a pak jen přidáme vysavač a je vyluxováno ☺ a ještě jedna zkušenost - je dobré před odsáváním hleny "rozpustit", my stříkáme Physiomer, což je mořská voda ve spreji, a je to fakt lepší (vyzkoušejte si to i na sobě, ale myslím, že určitě příjemnější je "mokrá" varianta :)




A jako posledního to chytlo i manžela, ale naštěstí taky bez teploty :) jen doufám, že po tom včerejším a dnešním sněžení a dalším "super" výhledu počasí se RáčeK nezacyklí...

...a tady jen pro zajímavost článek o tom, že pojídání holubů a ohlodávání nehtů je pro vaši imunitu velice prospěšné :) tak že by prevence na příští rok?






Žádné komentáře:

Okomentovat