pátek 22. ledna 2016

jak poznáte matku kočárkovou?

Tak už mám více-méně po zkouškách, takže se můžu naplno opět věnovat psaní. Čím ale začít? Je toho tolik...



Asi začnu ze života :) Jak jsem tak posledních 14 dnů každý den cestovala s kočárkem i bez něj do školy a domů, někdy i dvakrát za den, jindy s kočárkem za manželem do práce a bez kočárku jsem pak pokračovala do školy, tak se mi občas stalo i to co se asi stane každé ženě (muži) - matce (otci) kočárkové. Mimochodem podle toho poznáte, že ona žena, či muž většinou jezdí tramvají, či autobusem s kočárkem. A příznaky?

                                

No v tramvaji vehementně hledá a mačká tlačítko na znamení výstupu s kočárkem, i když je bez kočárku :) A jak poznáte ženu - matku kočárkovou na zastávce? No, že zběsile mává na tramvaj, do které nastupuje :) 


Ano, i toto se stává, proto prosím nesuďte ty, kteří v tramvaji mačkají 2x tlačítko znamení nouze a na zastávce mávají na tramvajáka (ne není to jejich známý). Nejsou to blázni, jen zapomněli, že zrovna nejsou s kočárkem :)





No a největší stres zažívám, když vystupuju s kočárkem z metra? Proč? No protože tady žádné tlačítko na upozornění, že JÁ vystupuji není...

Žádné komentáře:

Okomentovat