pondělí 23. listopadu 2015

Dala bych si kafe

Tak přesně tohle mě napadlo v sobotu ráno, když jsem po poloprobděné noci vstávala v půl šesté ráno do školy. Kafe jsem neměla už skoro rok, a když cítím tu vůni... Taky, že jsem si jedno ve škole dát musela, protože jsem nechtěla riskovat ten trapas, kdy usnu na přednášce, kde nás bylo celkem asi 10 :)

No a dneska ráno se mi po něm zastesklo znovu :) a kam jinam jít na kafe tento týden než do "mekáče"? 

Ptáte se proč právě do McDonald’s? Protože tento týden, až do neděle mají kávu do 10:30 hod. jen za úsměv :) a to se vyplatí ne? Já jsem si dala tedy jenom cappuccino (snad má nižší obsah kofeínu, než klasické espresso) a k tomu jsem si koupila v McCafé Cookie s trojí čokoládou.  Né, že bych chodila do mekáče nějak pravidelně, ale tak 4x za rok se tam objevím :) většinou, když cestujeme na Slovensko. A co si tam dávám? Většinou je to právě cookie anebo hranolky, a když mám opravdu hlad, tak si dám McWrap™ .

Tak neváhejte, celý týden se usmívejte a do McDonald’s si pro kafe zajděte :)



Žádné komentáře:

Okomentovat