čtvrtek 5. listopadu 2015

Indulona nebo Nivea?

Určitě každý řeší občas, spíš denně, problém suchých rukou. Tento problém dokáže vyřešit nespočetné množství krémů od různých značek. Ano, kdysi jsem si kupovala i Neutrogenu, ale zdá se mi hodně předražená, na druhou stranu má malé praktické balení které se vejde do kabelky. Mám ale pocit, že se zmenšujícím se balením roste cena... čím to asi bude?


Nicméně teď trávím více času doma, než "venku" a tak si můžu dovolit i větší balení :) Když mám opravdu vysušené ruce, většinou když myji koupelnu, podlahy atp., tak se mi nejvíc osvědčila modrá Indulona nebo klasická Nivea. Když bych to měla porovnat, tak Indulona (ne, nemám zásoby z roku mého narození, to jsem koupila v retro edici v Lidlu :) se podle mě lépe vstřebává. Niveu a úroveň vysušení rukou musíte hodně dobře znát, aby jste věděli jaké množství je to správné. Ale Nivea má široké využití, tedy asi i Indulona, ale já jsem vždycky na namazání bot používala Niveu, rovněž ji používám i na rty, když je mám fakt suché a navíc vám po vypotřebování zůstane praktická plechovka. Já si tedy kupuji, no asi jsem si ji vlastně nikdy nekoupila, ale vždycky jsem ji od někoho dostala, to velké 250 ml balení Nivea krému. Jinou velikost jsem v ruce asi ani nedržela. Tady zřejmě taky platí, že čím menší balení, tím vyšší cena (jednotková)...

Ale když si chci zavzpomínat na dětství, tak si namažu Indulonu. Nevím proč, ale vůně Indulony mi připomíná léto na koupališti. Nepamatuji si, že by mě mamka proti spálení mazala Indulonou... A navíc, Indulona je vyrobená na Slovensku, takže je to "domácí" produkt, takže další dobrý důvod proč upřednostnit Indulonu před třeba Neutrogenou a dalšími "cizími" značkami :)


A jaká je vaše oblíbená značka krému na ruce?

Žádné komentáře:

Okomentovat