středa 25. listopadu 2015

Sova?!

No nechtěla jsem sem dávat nové dudlíky, ale musím :D když uvidíte fotku, hned vám bude jasný proč...


ta sova je fakt všude :) a to jsem do objednávky napsala: pokud je možné, tak ne modrou barvu. Tentokrát poslali oba dva dudlíky zelené (i když na fotce se jeví spíš žlutě), ale ta sova mě fakt dostala.



A když už teda píšu...

... tady je fotka "starého" a nového šidítka, kde je vidět opotřebení. Ale je to způsobeno především tím, že jsem ho asi 14 dnů vyvářela každý den, protože se objevil problém v podobě "asi kvasinek". Teda dr. nám řekl, že ten bílý povlak (ne ten z mléka) na jazyku jsou kvasinky a že je to běžné. Když jsem se ptala z čeho to je, odpověď byla, že to je u takhle malých dětí běžné. Každopádně mi doporučil abych si koupila Neocide gel, genciánová violeť se prý už nedoporučuje (podle diskuzí je karcinogenní).


Jo, a abych nezapomněla, dobrá rada na závěr: po každém vyvaření - čím dřív, tím líp, vymačkat vodu z dudlíku, pak se tam udělá ta usazenina (jak je vidět na foto :)


Žádné komentáře:

Okomentovat