úterý 5. dubna 2016

lmgtfy

Taky se vám stává, že se vás lidi často ptají na různé věci, o kterých sice možná něco víte, ale nevíte je přesně? Já fakt nesnáším, když se mě člověk, který zrovna sedí u počítače, nebo se hrabe v mobilu zeptá otázku typu: Kolik obyvatel má Praha? Jak bude zítra? Co je to "pregnantní"? (ne není to těhotný :) Kolik zubů má želva? (Žádné, má jen rohovité výčnělky), Jaké jsou otvírací hodiny bike-eshop.cz? Kdy mi jede sedmička? (Jak to mám jako vědět, když jízdní řád se co týden mění...), a co je vůbec nejhorší, když vám to někdo napíše do zprávy na facebook, nebo skype. Je přeci jasné, že když zvládne onen člověk napsat do zprávy "Kde pramení Labe", tak to snad zvládne napsat i do Google-u...



No a já všem, kteří mi pošlou takhle blbý dotaz, pošlu tenhle odkaz http://lmgtfy.com/?q=kde+pramen%C3%AD+labe, případně jim pošlu tenhle obrázek...

Předtím než se zeptám blbou otázku, použiju Google...


Znáte stránku lmgtfy.com? - Let me Google that for you, neboli Vyhledám ti to v Google za tebe. Do vyhledávacího okna zadáte onu "blbou" otázku, zkopírujete odkaz, který pošlete tazateli a stránka mu ukáže jak jednoduché je zadat do Google požadovanou informaci... ☺

Jo a mimochodem, hlavní zpráva dne: V pražské zoo se dnes (5.4.2016) ráno narodilo slůňátko :) My mu přejeme hodně zdraví, a že v létě se na něj těšíme :)
zdroj: https://twitter.com/miroslavbobek?lang=cs


Žádné komentáře:

Okomentovat