čtvrtek 7. dubna 2016

ten pocit...

Ten pocit když něco vyhrajete... řeknete si "jooooo, konečně!" to jsem si řekla i já, když jsem po sto letech konečně něco vyhrála :) a to díky tomu, že jsem na svůj instagram hodila tuto fotku...


No a nejen, že moje fotka měla pod hashtagem JeztePijteZvykejte pomalu víc lajků než všechny moje fotky dohromady, ale konečně jsem něco vyhrála! Ale nevěděla jsem co konkrétně, a tak jsem si představovala...


... a moje představa byla asi taková, že bych mohla dostat třeba od každé příchuti Orbit jeden balíček, že to bude třeba deset balíčků, nebo tak... ale pak přišlo doporučené psaní a v něm 3, slovem TŘI balíčky zelených Orbitek, jasně zelené jsou nejlepší a tím nic nezkazíte, ale ten pocit, že poštovné bylo dražší než obsah... no to mě trošku zklamalo...

Ale každopádně děkuji Orbit klubu, za dvoutýdenní zásobu Orbitek :)


Žádné komentáře:

Okomentovat