neděle 17. dubna 2016

Něco o nohách

Nikdy jsem moje chodidla nějak extra neřešila, prostě je to část těla, která slouží na chození :) Nikdy jsem s nimi neměla žádný problém, vycházely jsme spolu celkem dobře. Dvakrát jsem jim dopřála rybičky Garra rufa, ale to bylo spíš jenom z mojí zvědavosti než, že by to potřebovaly. Poprvé to totiž bylo v nějakém kosmetickém salónu, když byl ten největší boom rybiček, že je měli všude. Až na to, že v tom "salónu" bylo v akvárku asi tak 5 rybiček... No a pak jsem si jednou dopřála to co zná snad každý, kdo občas prochází Václavákem, nebo Staromákem - Thajský ráj - tam je těch rybiček několikanásobně více :) a bylo to super :) ale jako moje chodidla to tolik nepotřebovala, nebo spíš vůbec. Vždycky byly hladké, žádná zrohovatělá kůže, žádné podivné výrostky nebo tak...
 


Ale pak přišlo těhotenství a s ním strašné, nesnesitelné svědění chodidel, a přišlo to vždycky, když jsem večer ulehla do postele. Vůbec nevím z čeho to mohlo být, škrábání nepomáhalo, spíš to ještě zhoršovalo. Jediné co zabíralo, bylo pořádné promazání krémem - jakýmkoliv, nic extra spešl, já jsem používala nějaký na ruce ☺ Ale jinak ok, stále žádná změna na kůži. No a pak přišel porod, s ním naštěstí noční svědění nohou, nebo spíš chodidel odešlo. Jeden konec nastal, aby přišel začátek něčeho jiného - zrohovatělé kůže, hlavně v přední části chodidel. Já to dávám za vinu chození bez obuvi. Abych to vysvětlila - do té doby než jsem šla na mateřskou, byly moje nohy svázané minimálně 10 hodin denně obuví. Neříkám, že je to dobře, ale jak jsem nastoupila mateřskou a nebyla jsem nucená kamkoliv chodit, jen se tak přesouvat po bytě (i když ke konci to přesouvání už moc na chodidlech nebylo :), tak jsem svým chodidlům dala svobodu a chodila si jen tak naboso. Takže si myslím, že "styčné" plochy chodidel se obrnily a ztvrdly. Jelikož to není zrovna příjemný pocit, někdy je to i trochu bolestivé, tak jsem začala tak nějak řešit co s tím...

Od manžela jsem si vypůjčila klasickou škrabku na paty a výsledek byl super. Jen mě otravovalo to namáčení, pak drhnutí (už mě z toho celkem bolela ruka), tak jsem hledala nějakou alternativu. 

Dlouho jsem se ohlížela po Scholl Velvet Smooth strojku. Všude jsou na to reklamy, nebo spíš byly, cena už celkem klesla... Nakonec jsem ho ale při poslední návštěvě objevila u mamky v koupelně... A výsledek? No jsem ráda, že jsem do něj "neinvestovala". Vypadá hezky, používat ho zvládne i blb, ale ta účinnost...



Do strojku se vkládají 4 tužkové baterky (AA), ano slovem čtyři. Takže jsem si myslela, že bude makat jak divej, ale ono ne. Strojek je i poměrně hlučný, což jsem brala taky jako daň za účinnost. No abych to popsala - strojek přiložíte ke kůži a měl by jí obrušovat. Nevím jak dlouho by mu trvalo, než by kůži "oškrábal" na požadovaný výsledek, mě to po deseti minutách přestalo bavit. Po přiložení strojku na kůži jsem cítila spíš takové lechtání, které následně přešlo v svědění. Když strojek trochu víc přitlačíte, tak se pilník přestane točit, tudíž neohobluje nic... Takže veliké zklamání, a to jsem přemýšlela, že si pořídím Velvet Smooth na nehty...

Zkoušela jsem ale i jinou věc - škrabku/hoblík na paty z Avnou - ale to jsem asi nepochopila účel tohoto "zařízení"... nebo nemám až tak ztvrdlou kůži...





Takže mi nezbývá nic jiného než se vrátit zpátky k ruční práci...


A co vy? Máte zkušenost s jinými strojky nebo přípravky na obrušování ztvrdlé kůže?





2 komentáře:

  1. já mám nejradši rybičky a dopřávám si je pravidelně

    OdpovědětVymazat
  2. jo jo, ty jsou super, já se na ně chystám příští týden :)

    OdpovědětVymazat