čtvrtek 4. února 2016

Krémy naší holky

Tak jsem se rozhodla, protože tento blog není (jenom) o mně a mých potřebách, ale podnětem byl někdo úplně jiný :), že by bylo dobré psát i o tom malém stvoření, pro které se mi za noc vyplatí vstát třeba i desetkrát :)


No a včera jsme měly na programu dne krémy, tak dneska nimi budeme pokračovat :)

Zatím Špagetka moc náročná není, a nijak zvlášť najevo nedává zda se jí ten, či onen krém líbí, což je dobře. Ale mazání má moc ráda. A co tedy k namazání používáme? Na doporučení "zkušenějších" jsem zakoupila Niveu Baby. Tu velkou "pumpovací" používáme jen na tělo, po koupání. A tu v tom kelímku na obličej a někdy i na tělo. Přemýšlím co k nim napsat... já myslím, že - klasika Nivea. Žádná umělá vůně, taková ta typicky krémová, jemnější než moje modrá Nivea v plechovce :) i konzistence je "hladší" lépe roztíratelná... Ta velká s pumpičkou má výhodu právě tu pumpičku, nemusíte řešit zavíraní, šroubování atp. Je to 500 ml balení a vydržela nám doteď, což je zhruba půlroku, a mažeme každý den :)

V tom kelímku Nivea Baby Soft Cream (200 ml) ještě nějaký zbytek máme, ale taky už toho moc není :),  používáme ho na mazání obličeje ráno a večer. A já jsem zapomněla vyfotit ještě jeden... 

... takže dodatečně, samostatně :) Je to Nivea Baby Wind & Weather Cream (50 ml) a používáme ho, když je venku pod +5°C. Je hutnější, hůř se roztírá, ale tak to je tím, že by měl více ochraňovat pokožku v nepříznivém počasí. Já se do složení až tak nevyznám, ani to nijak nestuduji, ale myslím si, že krémy "do zimy" mají více tuku a méně vody...

Jako další na obličej jsme používaly vzorek od Sebamed. Ten voní fakt hezky, takže kdo je na vůně, tak doporučuji :) konzistence asi stejná jako Nivea... a divím se, že vydržel celkem dost namazání :)

No, a jelikož nám velká Nivea už došla, tak jsme otevřeli pleťové mléko Hipp, které jsme od někoho dostali :) Voní tak... dětsky, mělo by obsahovat "bio" :D mandlový olej a po mandlích i voní, tak jemně. Já totiž mandlovou vůni až tak moc nemusím, ale u tohoto krému mi to nevadí. Vůně vydrží celou noc a nasákne jí i oblečení, což zase až tak moc nevítám, protože přeci jenom vůně mého malého miminka je nej nej nej:) Otvírání má klasicky vyklapávací, ale ta pumpička je přeci jenom praktičtější... protože krém máte položený na stole a jednou rukou pumpujete (jo, a výhoda té Nivea pumpičky je, že se dá pumpovat tolik množství, kolik chcete, že vám to nedá celou dávku...) a druhou držíte to "živé stříbro", kdežto u toho Hippu musíte použít obě ruce...

A někdy, jako alternativu ještě používáme olivový olej (klasický kuchyňský - panenský). Ze začátku, asi první 2-3 týdny, jsme používali více-méně na mazání, nebo spíš masáže po koupání, jen ten. Ale no nevím... teď ho používám někdy přes den, když je Špagátik hodně nervózní, tak děláme masáže i během dne právě olivovým olejem (asi aby byla změna?)

No, a když se dítě pěkně vykoupe napapá, tak jde spinkat, nebo jde (?) - to je blbé slovo, prostě usne :) a pak přichází na řad "zloděj" nehtů. Fakt se cítím jako nějaký zloděj (zrovna dneska) - pomaloučku, potichoučku stříhám nehýtky. A proč takhle tajně? No protože, když je Špagetka čilá, tak to prostě nejde. Furt máchá ručičkama, nožičkama a je to akorát tak na vypíchnutí oka. Takže rada pro všechny, kterých děti máchají ručičkama a nožičkama jako o závod - stříhejte nehty, až když dítě usne :) U nás to prostě jinak nejde, i když jsem jí říkala, že je pošleme na vlka, stejně si nedala říct a mávala a mávala (asi tomu vlkovi :)



A ještě jedna rada na závěr - když máte tupé nůžky (protože nevímkdo s nimi stříhal nevímco), tak pomůže alobal. Několikrát nůžkami zastřihněte do alobalu a hned je to lepší :) neříkám, že budou ostré jak břitva, ale trochu to pomůže :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat