pondělí 29. února 2016

Nákup v Lidlu #2

Tak už je v Malešicích otevřený Lidl, jen tak mimochodem... Takže jsem se tam hned první den vypravila, abych doplnila zásoby :) Je to ten "nový" typ Lidlu, kde mají při vstupu i automat (zabudovaný ve zdi) na kafe za 15 korun ☺ a dá se zaplatit i kartou (což je něco pro mě, protože já mám v peněžence většinou tak 10 korun, no spíš tak 3...) ale jinak je prostorově uspořádán úplně jinak než jsem na Lidl zvyklá. Takže jsem tam celkem bloudila a dovedete si to představit, když je obchod otevřený první den kolik je tam lidí? A jako běhat tam s kočárkem a vozíkem (ne tím klasickým klecovým, ale tím jejich plastovým) no děs... protože mi přijde, že je celkem malý a prostor v uličkách je fakt natěsno a těch důchodců... už si pomalu (no po půlroce je načase :) zvykám, že dopoledne jsou všude buďto matky s dětmi nebo důchodci... jedna paní důchodkyně se dokonce značně pohoršovala, když jsem u pokladny nestačila balit nákup do kočárku, což je celkem neobvyklé, protože většinou mi říkají: "jen pojďte, my v důchodu už nemáme kam spěchat"

Ale ne to jsem chtěla, takže abych se dostala k věci - doplnila jsem zásoby a dnes vám představím kosmetické a hygienické potřeby z Lidlu, které podle mě stojí za to :) hlavně poměr cena/kvalita...

Začneme asi kapesníky - klasika balíčkové papírové kapesníky Floralys... nic extra, ale vydrží, netrhají se (jako třeba Tesco kapesníky a pod.), nejsou nijak parfemované (třeba jednou jsem měla nějaké mentolové a jako - my ženy občas kapesníky používáme i k jiným účelům než na smrkání - příjemný pocit to nebyl)

Dalším typem kapesníků, i když je to myslím označené jako kosmetické utěrky, nebo tak nějak, ale u nás se používají jako kapesníky :) jsou vytahovací dvouvrstvé od privátní značky frotto  a v balení je 200 kusů. Vycházejí asi nejlevněji ze všech, a podle mě jsou celkem příjemné, nejsou tvrdé jako některé jiné privátní značky jiných obchodů a hlavně, nedáte za ně majlant jako třeba za Kleenex (80 kusů za 70 korun?, to bych přesmrkala celou mateřskou :). Tady těch 200 kusů stojí kolem 25 korun...

A papírové potřeby uzavírá tolik potřebný toaletní papír (i když chlapi to moc nechápou ;) Nejradši, už od vysoké školy mám maxi balení. Má to značnou výhodu - nemusíte furt kupovat toaletní papír a hlavně - nemusíte furt měnit prázdnou ruličku. Ale když má někdo křečky, tak to se pak ty ruličky hodí, to chápu :) 

A abych se teda dostala i ke kosmetice - tak v Lidlu kupuji i uchošťoury, neboli vatové tyčinky, které se rozhodně nemají cpát do uší. Je pravdou, že občas jim najdu i jiné využití (šťourání se v dírách žehličky, různých částech kuchyňského odpadu), ale tak hlavní je přece čištění uší :) K těm asi není co dodávat, nevím jestli jsou nějaké rozdíly mezi značkami uchošťourů... jo, myslím že některé mají tu vatovou část nekvalitní a vata vám zůstane v uchu... ale tady ty Cien jsou asi nějaký ten střed...
A z vatových výrobků se samozřejmě neobejdu bez čistících tampónů. Ne, že bych se nějak malovala, ale používám je na dočištění pleti. Pode mě jsou tyhle Cien fakt super. Jednu stranu mají jakoby "prošitou" a druhou hladkou. Já používám tu "prošitou", protože ta hladká, ne že by pouštěla chlupy, ale mně nevyhovuje. Jinak super, nepouští chlupy, nemění tvar... a taky, podle mně za tu cenu? no nekup to!


A jako další favorit - tělový krém Cien. Pro mě úplně super, nijak výrazně nevoní, dobře se roztírá. Fakt super konzistence a to, že nemá výraznou vůni oceňuji. Ale za mě teda jenom tento "modrý" pro normální pokožku, protože ještě mají i druhý typ - pro suchou a ten už mi tolik nevoní a hlavně je hustší a hůř se roztírá. Ale tady ten je rozetřený raz dva a když dávkujete normální množství, tak se i rychle vstřebává a nezanechává žádný "film". Já ho používala celé těhotenství - a žádné strie se neobjevily ☺ ale to je dáno asi víc genetikou než kosmetikou...










No a pak jsem ještě dokoupila sůl, leštidlo a tablety do myčky - tady nemám co bych napsala, myčku máme asi 4 měsíce, tak jsem toho moc ještě vyzkoušet nestihla... jedině snad asi to, že i když jsou tablety 3-in-1, tak se vyplatí používat i leštidlo a sůl...



A samozřejmě, když je hodně výrobků, je i hodně odpadu - takže v dnešní době už to nejde bez pytlů na odpadky. Mimochodem, pamatujete si ty doby, kdy se chodily vysypávat koše? Jakože nacupitáte s košem ke kontejneru, vysypete a zase si ho odnesete domů? No to už si ani nějak prakticky nedokážu představit, protože odpadky jsem nešla vyhodit jen tak už pěkně dlouho, vždycky je vezmu já, nebo manžel, když jdeme na tram, na procházku... Jo a když se vám na koš něco přilepilo... fuj... No ale abych se dostala k pytlům - nesnáším, když je pytel přesně na nádobu - takže za mě - radši větší, další podmínka - nesmí se roztrhnout cestou ke kontejneru no a jako třetí - musí se dát dobře svázat - a tady u tohoto typu je super to, že má ty 4 cancoury za které to svážete, prostě luxus ☺ 



A na jaké výrobky chodíte do Lidlu vy? A znáte někoho, kdo chodí vysypávat koš?




Žádné komentáře:

Okomentovat