středa 3. února 2016

Moje krémy na ruce

Po článku o mých balzámech na rty vám dnes představím moje krémy na ruce AKA ruční krémy, které se také povalují po celém bytě, a tak různě... :)




Tak protentokrát začneme zprava doleva :)

1. Nivea  - myslím, že nemusím nikomu dlouze představovat klasiku Niveu v pixle a jelikož už mi dochází, tak Ježíšek, poněvadž ví všechno, mi donesl novou :)

2. Banola - měsíčková. Tak tuto nafasoval někdo z rodiny, takže jich máme doma ještě asi 10... má takovou chemickou vůni a po nanesení na ruce je taková, no jak to popsat... hmmm, jako by to mělo nějaký film na sobě, ale jinak se vstřebává celkem dobře. Darovanému koni na zuby nehleď, lepší než mít ruce vysušené jak vyschlá švestka :)

3. Cien - tak tento krém nosím v kabelce, koupila jsem si ho už asi před dvěma lety v Lidlu. Je to koncentrovaný krém, v podstatě bez vůně a stačí ho fakt málo. Výhodou je malé balení, je skladný a to že je koncentrovaný, tak ho jen tak lehce nevypoužíváte :) co je ale nevýhodou je, že když je venku zima, tak se dost těžko dostává z tuby... U tohoto krému oceňuji, že má vyklapávací víčko (ne šroubovací, jako všechny ostatní). Protože není horší věc, než že máte v jedné ruce nerozmazaný krém a musíte s ní šroubovat víčko na krém...

4. Londena - tak to je zbytek taky nafasovaných krémů. Ale je lepší než ta Banola, nemá tak umělou vůni a lépe se vstřebává :)

5. Vaseline - můj nejnovější objev z Icelandu :) myslela jsem si, že bude "hutnější" tak jako ten Cien, ale při pokojové teplotě není problém :) je bez vůně, prostě "pure petroleum jelly Made in India" :) Hydratuje dobře, nezanechává takový mastný film, jako klasické krémy a hlavně se mi líbí ta krabička :) už teď vím co si do ní dám :)

6. Indulona - klasika modrá Indulona, tu asi taky nemusím představovat, už jsem o ní psala - tady. Co ale miluju, je ta vůně... občas si jí jenom otevřu a čichám... ne nejsem úchyl :)

7. Bioderma Atoderm - tak to jsem koupila manželovi, jakože se záminkou, že je to pro něj :) ale jelikož jí nosí v batohu, a já si většinou kabelku, když jdeme spolu neberu, tak je to jasný :) Hydratuje a vstřebává se dobře, má neutrální vůni.

8. Garnier - ochranný krém na ruce - to je taky "můj dárek pro manžela" jako hydratuje dobře, ale ta "vůně" no nevím smrdí to jak staré polské voňavky. A co mě dostalo, tak má růžovou barvu. Na složení kosmetiky moc nekoukám, ale teď když čtu: "Přírodní palmový a koriandrový olej..." Myslím, že jsem ho koupila proto, že byl v akci...

9. no name krabička - tak tu mám z nějakého krému, tuším to byl Dove, ale dávám si do ní Niveu a nosím jí v batohu. Když tak přemýšlím, tu krabičku mám už asi od střední... no nevadí, účel plní pořád dobře :)


Tak to by bylo k mým ručním krémům asi vše, teď v zimním období si uplatnění najde každý :) Ovšem nejhorší pocit vysušených rukou mám po mytí koupelny... já nemám moc ráda gumové rukavice, takže myju vanu holýma rukama :D, jo dělala jsem to i v těhotenství (já vím, že se to nemá), tak snad se to nijak neprojeví. Ale když já ty rukavice tak nesnáším, ruce z nich pak smrdí, když jsou s pudrem, tak je máte ještě zapudrované, a tak nějak nemáte v rukách ten správný "cit" :) Jasně, když jsem si kdysi přivydělávala uklízením, tak jsem je používala, takže teď si vychutnávám sladký pocit "nahoty" :)


A jaký krémy na ruce používáte vy? Který je váš nejoblíbenější?





Žádné komentáře:

Okomentovat