úterý 1. prosince 2015

Au, moje uši


Máme novinku :) nechala jsem mojí malé opičce nastřelit náušnice. Nejdřív jsem se propichování uší bránila, protože já sama jsem měla s náušnicemi velké problémy. Znám to teda jen z vyprávění :) tak prý mi je klasicky propíchli, v kterým týdnu života to bylo, to nevím. Pak mi dali do uší zlaté (Au) náušnice a pak mi prý celkem hnisaly dírky, takže nakonec jsem byla bez náušnic. Všechno jsem to ale dohnala v pubertě :) jedna dírka mi nezarostla, a po druhé mi zůstala jen "jizva", prý jsem to měla píchnutý v nervu, nebo já nevím v čem, ale zkrátka to zarostlo.... No takže jsem se asi v patnácti rozhodla, že chci nosit náušnice :) takže jsem si nechala nastřelit (mě to fakt nebolelo, ale mě nevadí ani když mi berou krev, jen na to nesmím koukat) dvě dírky. Takže jsem měla dvě v levém uchu a jednu v pravém. To mi ale jaksi nestačilo a nechala jsem si nastřelit ještě další dvě, takže teď jich mám 5. Já vím, zase až tak moc to není, ale je to víc než klasika ;)

No a teda dostanu se k věci - včera jsme byly u našeho pana doktora a ten nám to nastřelil :) zaplatila jsem za to čtyři stovky :o, to mě celkem překvapilo a hlavně co mě překvapilo je to, že ty náušnice jsou plastový... máme je mít 6 týdnů, 2-3 dny čistit 3-4x denně dezinfekcí (dezinfekční papírky), která byla součástí nastřelovací sady. No a pak...

... bude mít Špagýsek tyto nádherné náušnice, které dostala ke křtu :)

jo a ještě k samotnému nastřelení - podle mě je to rychlejší, pohodlnější, snazší. Moje malé koťátko samozřejmě řvalo jak lev, ale to začala plakat už když jsem jí položila na přebalovací pult. Myslím, že už si plně uvědomuje, že u pana doktora (i když injekce píchá sestřička) jí nic "dobrého" nečeká...

Žádné komentáře:

Okomentovat