sobota 12. prosince 2015

Co teď čtu

Poslední dobou nemám zrovna moc času na čtení, celkově nemám moc času na to co bych chtěla, to je ale překvapení :) No nicméně jsem pro vás vyfotila k čemu se teď aktuálně dostanu :) Jelikož časopisy nekupuji, tak "čtu" jenom ty, které dostanu do schránky, nebo je někde shrábnu :) ale víceméně je stejně jenom prolistuji, kouknu na obrázky a když se vyskytne nějaký zajímavý obrázek, nebo titulek, tak si sem-tam přečtu i nějaký článek :) takže žádná vážná literatura to není :)


no a abyste neřekli, že nečtu knihy, tak přeci jen jeden tip pro vás mám :) je to knížka "Návod na prežitie pre bejby", kterou jsem koupila v kompletu s knížkou receptů. Já jí mám teda ve slovenštině, protože jsem si jí koupila už někdy vloni a teď jsem zjistila, že vyšla i v češtině. Takže dobrá zpráva pro ty, kterým dělá slovenština problém :) 



Až budu mít více času, tak bych vám jí rada přiblížila :) Jelikož se snažím vyhýbat se "zaručeným" radám od kdekoho, tak ale občas potřebuji nějakou tu pomoc, a proto po ní sahám minimálně jednou týdně.



A jak jste na tom s časem vy? Najdete si chvilku pro sebe na čtení?

Jinak nejvíc jsem četla, když jsem jezdila do práce metrem. Jednak nečumíte po lidech, i když někdy to stojí opravdu zato :) a máte skvěle využitý čas :)

Žádné komentáře:

Okomentovat