pondělí 7. prosince 2015

Moje balzámy

Rozhodla jsem se, že vám představím svoji sbírku balzámů na rty :) nejsem sice žádný maniak na balzámy, ale v naší domácnosti se povalují na různých místech, ach ta lenost :)

 


 A tady jsou přistižené při činu :) Tak začnu pěkně zleva doprava...

1. Medový zázračný kelímek z Oriflame - noční stolek - tak tuhletu "zázračnou" mast mám asi tak 5 let (dostala jsem ho od táty) a je celkem fajn. Moc často tento balzám na rty nepoužívám, a v stolku ho mám pro každý případ. Občas ho použiju i na něco jiné, třeba popraskanou kůži na prstech, nebo tak.

2. Astrid - koupelna - tak tento balzám používám nejčastěji a mám ho nejradši. Jak vidíte tak je maličký, ale stojí asi jen 15 korun. Podle mě ale dobře hydratuje a nedám na něj dopustit.

3. KISSTIXX - limonáda - šuplík psacího stolu - tohle jsem si koupila jednou přes slevomat, jakože "americký" balzám na rty. Hydratuje asi jako každý jiný "běžný" balzám, ale super na něm je to, že chutná :) a voní...

4. KISSTIXX - malina - kabelka - tak to byl kámoš 3., byla to nějaká akce jakože snad pro páry, že jeden má limonádovou a druhý malinovou příchuť a že když si dáte pusu, tak si budete chutnat, nebo něco takového :) no chlapy na to asi neukecáte. Ale ty balzámy fakt chutnají skvěle... a oba stáli jen 89 korun

5. reklamní balzám od firmy CRATONI - přebalovací taška - nic moc, smrdí a nehydratuje a ještě chutná hnusně. Mám jen pro jistotu, předtím jsem ho měla ve skříňce v práci.

6. Labello - batoh - no klasika, myslím že k tomu není co dodat, se značkou Labello má zkušenost asi každý. Tohle je úplný základ, bez chuti, bez vůně a bez barvy.

7. Bioderma Atoderm - chodba - tak tento balzám můžu jedině doporučit, je fakt super, zejména takhle do zimy. Pěkně voní, je bez chuti a hydratuje na jedničku. Mám ho položený na poličce u vchodových, v tomto případě východových dveří. Jestli jsem si zapomněla dát Astrid, tak to při odchodu zachraňuje Bidorema :) 84 Kč

8. Avon - chodba - je to spíš lesk na rty, a mít nějakej zvětšující efekt. Když si ho nanesu, tak za pár vteřin cítím takové "štípání" a to má dodat rtům objem, ale asi ho vyhodím, protože mám pocit, že se mi po něm dělají koutky. Mockrát jsem ho nepoužila, nehydratuje.

9. Smith's Strawberry Lip Balm - chodba - tak tenhle americký balzám strašně krásně voní po jahodách. Ke koupi mě inspirovala Vivi, no abych se přiznala tak už ho budu mít tři roky... je prostě nekonečný. Já teda tento typ balzámů nepoužívám, když jsem "venku" protože mi to přijde značně nehygienické, takže ho používám jenom když jsem doma. Ale ta vůně, škoda že tak i nechutná (bez chuti)... a ta cena tomu taky odpovídala :(249 Kč)

10. Nivea - psací stůl - jak jsem už psala, Niveu používám nejenom na ruce, ale i na rty, a to když je mám hodně vysušené. Co je nevýhodou, že je hodně mastná, a je to vidět, ale kdo mě vidí doma? Vůně - klasická Nivea, bez chuti.

bonus - Labello - med + mléko - kočárek - tak ten jsem si koupila dneska, když mi nějak vyschly rty a v kočárku se hodí vždycky. Nebarví, pěkně voní, no zkrátka Labello...

Nevím jak vy, ale já většinou kosmetiku používám do té doby, než ji úplně minu. Vyhazuji jen tu, kterou nepoužívám déle jak rok. Takže jak jste si asi všimli, tak některé balzámy jsou opravdu prehistorické :) ale tak nebudu je přeci vyhazovat, když ještě "fungují" teda až na ten Avon... A co bych chtěla vyzkoušet? No přeci EOS :) tak kdyby mi chtěl někdo udělat radost, tak s tímhle rozhodně pochodí :)

Jak jste na tom vy? Používáte balzámy na rty? A jaký máte nejradši?


2 komentáře:

  1. Ja používam oriflame, páči sa mi že si môžem vybrať z množstva prichutí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Oriflame nemám žádnou zkušenost, znám jenom ten "zázrak" :) ale díky za tip

      Vymazat