středa 9. prosince 2015

Vánoční...

jelikož nám zbývá do Vánoc už jen několik málo dnů (ještě 15 nocí se vyspíme a Štědrý den je tady :), tak mám pro vás několik vánočních písniček, které mám ráda a budu ráda, když i vám zpříjemní tento adventní čas...

a jen pro zajímavost, písničky neřadím podle oblíbenosti :)

# 1 John Lennon - So This Is Christmas (Happy Xmas War Is Over)
tak tuhle klasiku zná asi každý, my jsme ji každoročně zpívali v hodinách angličtiny, ach hned bych se vrátila o deset let zpátky :)

# 2 - Lojzo a Miro Žbirka - Každý deň budú vraj Vianoce
Tak tenhle song je známý snad i v České republice :)

# 3 Wham! - Last Christmas
tak další angličtinářská klasika :) bez Wham! by to nebyly Vánoce ("Tell me baby do you recognize me?")

# 4 Janek Ledecký - Sliby se maj plnit o Vánocích 
myslím, že k této české klasice není třeba co dodávat

# 5 Billy Mack - Christmas is all Around
Ten klip je děsný, ale jako předělávka písničky Love Is all Around je to super. Ze začátku jsem tento song moc nemusela, ale pak se to nějak poddalo :) a kdyby někdo nevěděl, tak ten film je Láska nebeská ;)


# 6 Pavol Habera - List Ježiškovi
Tak jelikož Palo je můj nej nej nej zpěvák, tak nějaká vánoční od něho nesmí chybět, resp. celé album Svet lásku má :)


# 7 Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Dlouho jsem váhala, jestli ji sem mám zařadit, ale nakonec jsem se rozhodla, že ano. Je to přeci jen už klasika, a koneckonců si jí spolu s Maruškou vždycky zazpívám :)


# 8 Václav Neckář & UMAKART - Půlnoční
Tak hit posledních vánočních let nesmí chybět :) a navíc jsem ji letos slyšela i živě při rozsvícení stromečku


# 9 Coca-Cola® Christmas Song by "Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
Asi mi vynadáte za Coca-Cola song, ale podle mě červený kamion už se tak nějak vryl do mysli většiny vánočně naladěných lidí



# 10 Iné kafe - Vianoce
No a nesmí chybět reální pohled na svět - "obchody plné ľudí, ktorí sa v nich tlačia, nakupujú darčeky, lebo sa im páčia" :)


A jaké vánoční písničky máte rádi vy? Zpíváte doma tradiční koledy?



Žádné komentáře:

Okomentovat