čtvrtek 3. prosince 2015

Co nakupuji v Lidlu? #1

Dneska jsem se rozhodla, že vám představím několik produktů, které kupuji jenom v Lidlu. Asi si řeknete při pohledu na obrázek, že to je snad jasné, protože se jedná o jejich privátní značky...


ale já tyto věci (kečup, těstoviny, čokoláda, ovesné vločky, parmazán, uchošťoury, rooibos,...) nikde jinde nekupuju. Já mám LIDL moc ráda, jen škoda, že nemáme žádný v dosahu 10-15 minut pěšky :(, to bych tam byla každý den. Takže do Lidlu chodím/jezdím většinou až když mi dojdou čokolády :)


No a to je první věc, kterou kupuji výhradně v Lidlu :) jím i jiné čokolády, ale když kupuju (pro sebe), tak jen v Lidlu. A co je na nich tak úžasné? No především to, že nemají na prvním místě ve složení cukr (jako třeba fialová kravička), ale kakaovou hmotu, že jíte fakt čokoládu a ne nějakou náhradu :) Jako další hodnotím kladně, že neobsahují nešvar dnešní doby - palmový olej (kromě malinové). Protože právě palmový olej obsahuje většina "čokolád", ano i některé druhy Milky. No, a to bych nebyla já, abych nekoukala na cenu, takže ty Ecuador (70%) jsou trošku dražší, kolem 35 Kč za 125 g (teď je měly v akci za 30 :) ale to stojí i ta kráva, když není v akci, a to jí je jen 100 g. Ty Bellarom (74%) stojí kolem 25 korun, ale je jich jen 100 g. No a další výhodou je to, že nesním celé balení "na posezení" (takže celkově ušetřím), prostě si dám kousek, jednu-dvě tabulky (čtverce) a to mi stačí. To se mi u Milky nestane - tu jsem schopná, když to tak řeknu, sežrat za 5 minut celou a ještě koukám na obal, jestli tam náhodou něco nezbylo... A ještě, když už jsme u čokolád - taky máte pocit, že Studentská pečeť není co bývala? Mně teda chutná jako oslazený kus tuku...





Tak tuhletu karamelovou miluju ze všech nejvíc :) pro ní bych udělala cokoliv

Jako další věc, kterou vám chci představit je čaj Rooibos od pana Nelsona. V Lidlu ho mají v několika variantách - bez příchuti, pomeranč, karamel a vanilka. Já mám nejradši asi karamel :) A co mám ráda na čajích z Lidlu? To, že jejich sáčky nemají kramličky :) a že mají na tom lístečku napsáno jak dlouho se mají louhovat (i když to stejně nedodržuju ;) a cena? 30 Kč :) to si myslím, že je celkem přijatelná, za 20 sáčků...




No a jako posledního favorita na dnes vám představuji tyto ovesné vločky. To je asi věc, kterou tady nakupuji nejdéle. I když je pravda, že bylo období, kdy je neměly (nějaké problémy s dodavatelem). A v čem jsou tyto Haferflocken jedinečné? Já, jako výhodu vnímám to, že jsou "rozdrcené", prostě to nemá tvar klasického slisovaného zrna. A výhodou je to, že je nemusíte namáčet, aby změkly a můžete je jíst rovnou. Mně teda dělají společníka každé ráno už asi 5 let. A za těch pět podražily asi o korunu, takže teď stojí 15 korun, což je asi srovnatelné s ostatníma, stejně bych si jiné nekoupila, i kdyby byly levnější ;)






Tak to bylo několik produktů, které já kupuji v Lidlu, a jsem ochotná se radši potravin vzdát, než je mít z jiného obchodu. Příště vám představím další fajnovky :) 

A co vy? Nakupujete v Lidlu? Který obchod - potraviny, máte nejradši?


3 komentáře:

  1. Já v Lidlu taky ráda nakupuji, sleduji aktuální leták a jezdíme tam hlavně pro pití, které tam vyjde opravdu levně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já do Lidlu chodím hlavně kvůli bio a bezlepkovým potravinám, ale když se tak zamyslím, tak mám vlastně ráda všechen jejich sortiment. Dřív jsem ho moc nemusela, ale pak jsem náhodou koukla na akční leták Lidl, kde jsem viděla, že do nabídky zahrnuli nějaké nové biopotraviny, a tak jsem se tam vydala a nechala tam skoro tisícovku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čokolády jsou výborné. Taky je mám ráda. Já v Lidlu nakupuji všechno, jinam ani nejezdím. Líbí se mi, že se tam dá sehnat i oblečení a hračky pro děti. Na nákup si vozím látkovou tašku , abych měla nákup kam dát a nepřispívala k odpadu igelitovými taškami.

    OdpovědětVymazat