úterý 8. prosince 2015

Bude letos zlaté prasátko?

Já pro Vás jedno mám :) od Kofoly...

zdroj: www.darujzlateprastko.cz

pro celé přání klikni zde

Kofola připravila pro letošní Vánoce kromě tradičního "já už ho vidím" i něco special - pohledy a to jak klasické - papírové, tak elektronické. Já jsem si samozřejmě nechala zaslat i papírový (na jedno tel. číslo si můžete nechat zaslat 3 pohledy), ale zatím (už je to 11 dnů) mi nepřišel, tak nevím jestli se mám ještě těšit :) každý den otvírám schránku s očekáváním a pokaždé ji zase zavřu se zklamáním (no jak malá holka)...

 No, a samozřejmě nesmí chybět poslední hit - sovy :) více na www.darujzlateprasatko.cz

p.s. navíc můžete vyhrát akcie Kofoly, mně se to zatím nepovedlo :( tak možná příště...


zdroj: www.christmas.express/cz/

a kdyby jste chtěli udělat radost někomu, kdo miluje fialovou kravičku, tak na stránkách www.christmas.express/cz/ si můžete sestavit vlastní přání a zaslat ho elektronickou formou. Ale pozor! doručení může trvat až 24 hodin, tak abyste to stihli :) ale jinak putování dopisu úplně od začátku je hezky graficky zpracováno a nedá se "přeskakovat", tak jako u Kofoly, takže nic pro nedočkavce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat