středa 2. prosince 2015

Kaufland

Víte o tom, že v Kauflandu vám dají 30 Kč kupon, když čekáte déle než pět minut?
Já jsem byla v pondělí odpoledne asi tak po třetí v mém životě v Kauflandu. A byla tam asi tak miliarda lidí, něco jsem sháněla, ale stejně jsem nesehnala a tak jsem si koupila alespoň sýrový popcorn (mimochodem je pěkně mastnej a není moc dobrej, v Albertu je lepší :) A jak si tak čekám na zaplacení, tak asi po 10 minutách si všimnu mimo jiné nápisu: "Čekali jste déle než 5 minut a nebyly otevřeny všechny pokladny? Na Informacích od nás obdržíte dárkovou poukázku v hodnotě 30,- Kč." No tak po dalších 10 minutách si zaplatím, pokladní se mě zeptá jestli bylo všechno v pořádku, já kývnu, že ano a jdu si na ty informace :) Nikam jsem nespěchala, tak proč to nevyužít? Myslela jsem si, že tam bude fronta, ale nikdo tam nebyl a pracovnici jsem vyrušila z jejího pokecu s kolegyní s tím, že jsem čekala dýl jak 5 minut. A její odpověď? "Ježíši, tak mi dejte doklad..." A tak mám 30 korunový poukaz. Až zas půjdu za 2 roky do Kauflandu (má poukaz má platnost 4 roky od aktivace), tak si snad na něj vzpomenu :) Jo, a doufám, že ta pokladní nebude mít menší výplatu, ale to snad ne, když tak je to manažerská chyba...


No a samozřejmě mám pro vás středeční song :) tématický....


1 komentář:

  1. Ničeho podobného jsem si nikdy nevšimla, a s tím, jak jsou ochotní u nás na informacích, když jsou nesrovnalosti v aktuálních letácích s tím ani nepočítám. :D

    OdpovědětVymazat