pondělí 28. prosince 2015

Máme doma kotě

Vždycky jsem měla radši psi než kočky, i když v Tom & Jerry jsem měla radši Toma než toho divného psa :) ale teď jsme si domů pořídili malé koťátko a ne jedno, jen se podívejte... 


Ano, jako správná neradokočka jsem neměla ráda ani značku Hello Kitty, ale když už jsme ty oblečky dostaly, no neoblékněte je! Moje malá kočička je v nich tak roztomilá. 

     

Odahaduju, že ta moje vášeň pro kočky vydrží tak maximálně tři roky, kdyby víc, tak mi prosím podarujte někdo jednu živou a já si to hned rozmyslím :)

Je fakt zajímavé, když se teď tak zamýšlím, že nemáme ani jeden obleček se psem, a ani žádnou "psí" hračku... nevím čím to je, možná tím, že kolem nás je hodně těch opravdových psů, a možná tím, že návrháři dětského oblečení jsou prostě kočkofilové...







Žádné komentáře:

Okomentovat