neděle 4. října 2015

Opruzeniny

Co používáte na opruzeniny?

Já jsem si na doporučení mých sestřenic koupila Bepanthen v dm-ku asi za 359 Kč, normálně se dá koupit i o stovku levněji :( co už. Koupila jsem ho, když jsem kupovala "výbavičku" a použila jsem na to 10% slevu, ale stejně...

No abych se vrátila k podstatě věci - Bepanthen jsme používaly v porodnici, teď ho máme z toho 100g balení asi polovinu. Při rozhodování kde koupím nový Bepanthen jsem narazila na Rybilku, resp. Rybilku NEO a řekla jsem si, že jí tedy vyzkouším. A na mé překvapení je Rybilka celkem fajn, spíš bych řekla, že je lepší než Bepanthen. Určitě plusem je otvírání - odklápěcí uzávěr, Bepanthen je šroubovací, dalším plusem je konzistence - lépe roztíratelná. Naštěstí my moc problém s opruzeninami (nevím jestli to je i používáním látkových plenek) nemáme, takže mažu jen preventivně.

Když mi Rybilka došla, tak jsem objednávala další a omylem jsem objednala obyčejnou Rybilku... Když jsem jí objednávala poprvé, tak u té NEO bylo napsáno jako hlavní + proti klasické, že tolik nesmrdí. Tak jsem si řekla, že smrad nějak zvládneme, ale pak jsem se koukla na složení a zjistila jsem, že klasická obsahuje parabény. Takže "starou" Rybilku jsme vrátily, objednaly jsme Rybilku NEO a připlatily si 16 Kč. No každopádně je to stále levnější varianta Bepanthenu, ten si schovávám na horší časy, případně ho občas použiji na bradavky.







A co používáte Vy a jaké máte zkušenosti? Někdo používá i Sudocrem (který vychází snad nejlevněji, teda to 400g balení). U té Rybilky mám ještě "dobrý pocit", že je vyrobena v České republice :)


Ještě dodatek: 
- můžete si i objednat vzorek Bepanthenu zde. Nám přišel "pytlíček" Bepanthenu extra, no bylo to asi na 2 použití ;)
- v dm-ku jsem viděla akci s Bepanthenem :) kdybych byla věděla... jde o balíček Bepanthenu a 2 dudlíku od Aventu, stojí to stejně co samotný Bepanthen a hlavně - nemají to u sebe. V dvou prodejnách jsem tento balíček viděla, a měly ho jinde než samotný Bepanthen, takže jen hledat :) a tady jsem to našla ještě levnější. Jinak mají i jiné různé akce, třeba s lahvičkou od Aventu a pod. 


Žádné komentáře:

Okomentovat