sobota 10. října 2015

Akademický rok 2015/2016

Tak nám začal nový školní, resp. akademický rok...


Jak jsem již psala, tak letos jsem se rozhodla, že si doplním vysokoškolské vzdělání II. stupně s titulem Ing. :). Rozhodujícím důvodem bylo zejména to, že pokud úspěšně ukončím studium, budu mít právě titul Ing., protože magistr je dnes každý druhý (včetně mě), tak snad mi to vyjde :)



Tento víkend, resp. pátek a sobota, to vypuklo! Ono to teda pro mě začalo už minulý týden, protože si musím dodělat předměty z bakalářského programu, který jsem absolvovala na jiné škole. Sama jsem zvědavá jak to budu zvládat. Nejde ani tak o školu a učení, jako o to, kdo bude hlídat dceru, když budu ve škole. Sobota je jasná, sobota = manžel, dítě má přece 2 rodiče a odsávačka s lahvičkou nahradí i nenahraditelné ;) ale co pátky? Výuka probíhá i dopoledne, a to je manžel v práci. Jeden pátek hlídala ségra a včera přijela na pomoc babička, další pátky zatím nemáme vyřešené, tak uvidíme...




A jak probíhá výuka? Píši za sebe. Jelikož jsem neabsolvovala bakalářský program stejného zaměření (pouze příbuzného a na jiné škole), musím si doplnit 5 předmětů z bc. programu, z toho 3 jsou teď v zimním a 2 v letním semestru. Bakaláři mají v kombinovaném studiu výuku o týden dřív, než magisterské studium. Celkově tedy budu v zimním, ale i letním semestru navštěvovat moji "alma mater" 8 týdnů (pátků a sobot). Ti co jsou "řádně" na bc. nebo mgr. programu půjdou do školy jen 4x2 dny + na konci semestru, tedy v lednu, je jeden týden blokových cvičení, které podle rozvrhu , probíhají od rána do večera. Tohoto se obávám nejvíc, protože Špagetce bude jen 5 měsíců a pokud půjde všechno tak jak má, tak bude ještě plně kojená...

Určitě je pro mě výhodou to, že bydlíme v Praze. Nedovedu si představit, že bych měla jezdit někam 100 km a doma bych nechala mého malého kojence :)



Máte zkušenosti se studiem při mateřské/rodičovské dovolené? Jak jste to měly/máte s hlídáním a kojením? Studovaly jste některá na ČZU? Nevíte zda jsou někde přebalovací koutky, příp. vhodné místo k nakojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat