úterý 27. října 2015

Kalendář a mop

Potřebovala bych poradit...



Už se blíží konec roku a tak sháním nějaký pěkný, praktický kalendář. Už dva roky máme doma takový ten "rodinný" plánovací, kde jsou kolonky pro maminku, tatínka atd., aby měli i ostatní členové rodiny přehled co má kdo kdy v úmyslu :) Ten letošní teda nic moc, ani nevím kde jsem ho kupovala. Jednak má křídový lesklý papír a ty obrázky taky nic moc. V roce 2014 jsme měli "lepší" a hezčí, ale už taky nevím kde jsem ho tenkrát koupila. Máte nějakou osvědčenou "značku" tohoto typu kalendáře? A hlavně aby nestál majlant (ideálně tak kolem stovky). 

A když už jsme u nového roku, tak na sebe prozradím, že si vždycky pořídím nějaký super diář, do kterého si poctivě značím tak první měsíc a pak to vzdám. Zrovna včera jsem v batohu objevila ten letošní :) ale mám je moc ráda, takže na rok 2016 si asi taky nějaký pořídím...






A druhá věc, o které vážně uvažuji je nějaký kvalitní mop, protože to mytí podlahy vážně flákám a vůbec se mi do toho nechce.

Jednou jsem si koupila Viledu, ale bez toho ždímacího kýblu, takže v podstatě žádná velká pomoc (ždímám to ručně, takže předklon, když mám náladu, tak dřep). 






Ale když jsem se kdysi při škole živila mimo jiné i uklízením, tak jsem používala mop od Leifheitu, na kterém byl přímo ždímací mechanizmus, takže nebyl potřebný žádný special kýbl, teda až na to, že musel být oválného tvaru, a ten mám.

                                                     



Tak nevím pro který se rozhodnout, jestli pro Viledu - to bych si dokoupila "jenom" ždímací kýbl a potřebovala bych i nový hadr (což možná vyjde levněji celá sada), anebo Leifheit? S čím máte zkušenosti vy, co byste doporučili?



3 komentáře:

  1. Ja mám dobrú skúsenosť s Viledou, ale bez toho ždýmacího kýbla si to moc neviem predstaviť

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam ten zeleny a jsem max spokojena. Podlaha je vytrena raz dva.

    OdpovědětVymazat