úterý 13. října 2015

Svrchní kalhotky

Jak určitě všichni víte, tak používám převážně látkové pleny...


Když byla Špagetka ještě prtě, tak jsem používala na zabalení klasické ortopedické kalhotky. Problém ovšem vyvstal, když trošku povyrostla (asi 3 týdny) a když se kalhotky několikrát vypraly...












ortopedické kalhotky
rozlámaný plast
 Stála jsem tedy před otázkou, kupovat větší ortopedické kalhotky, nebo se poohlédnout po něčem jiném? Problém ortopedických kalhotek je především v tom, že když se několikrát vyperou, tak plast se rozláme a pak škrábe, což není pro mimčo zrovna dvakrát příjemné...

tyrkysové kalhotky v akci
Po hledání alternativy jsem zjistila, že existují "luxusní" a pohodlné svrchní kalhotky! Jen se teď rozhodnout pro ty správné. Hlavně aby splňovaly to, co od nich očekávám. To bylo především to, aby se do nich vešly klasické čtvercové pleny a hlavně, aby byly nepromokavé (i zevnitř). Po dlouhém hledání, mimo jiné i na slevomat.cz, abych ušetřila :) jsem se nakonec rozhodla pro českou firmu bamboolik.

A teď další otázka jaké ty kalhotky vlastně objednat, AIO (all in one) nebo jiné? No chvilku mi trvalo než jsem přišla na to, co vlastně potřebuji. Nakonec jsem tedy objednala tzv. "svrchní kalhotky", které jsou atestovány pro použití do 3 let. A zcela zásadní věc je to, že jsou nepromokavé (100% polyester laminovaný polyuretanem).

Navíc mají tyto kalhotky výhodu v tom, že jsou díky drukům "rostoucí" a mají tak 4 "velikosti".





Já jsem teda s bamboolik-mi maximálně spokojená, už je používám víc než měsíc. Za tu dobu, jsem přešla z nejmenší "velikosti" o level výš :) Co vítám tak je to, že se můžou prát až při 60°C. I zapínání je snadné, na suchý zip. Z vnitřní strany kalhotek jsou navíc našity obdélníky suchého zipu, kde si při přebalování "zapnete" zapínání.


noční bamboolik
A přišla další otázka... kde je objednat? nakonec jsem se rozhodla pro mall.cz. Proč? Protože ceny kalhotek jsou na většině obchodů přibližně stejné a Mall měl zrovna akci na dopravu zdarma a navíc jsem registrovaná v programu vratné peníze, kde vám vrátí určité procento z utracené částky :) (akce? to je moje!)

 Objednala jsem dvoje "klasické" svrchní kalhotky a jedny "noční". Klasiku jsem objednala ve fialové a tyrkysové barvě, ta tyrkysová barva je fakt úžasná... Ty noční jsem ještě nepoužila, z vnitřní strany jsou "propustné" a mají navíc vnitřní vložku. Snad je využijeme, až bude "opička" starší...



čtvercová plena v bamboolik-u

sušení látkových plen
A když už jsme u tématu látkových plen, znáte Plenkový servis? Podle ekolist.cz je cílem plenkového servisu "umožnit aktivním matkám využívat výhod látkových plen stejně pohodlně, jako jsou zvyklí u jednorázových plen. Námi dodávané pleny mohou rodiče dětem obléci, sundat ty použité a prostě vyhodit do boxu“

Nevím, já bych na to rozhodně neměla a látkové pleny používám hlavně z ekonomického důvodu...


A co vy? Používáte papírové nebo látkové pleny?








Žádné komentáře:

Okomentovat