sobota 10. října 2015

4 v tom

Koukali jste? V středu skončila poslední, třetí řada tzv. docusoap Čtyři v tom. Jelikož jsem tento dokumentární cyklus předtím neznala, tak jsem si během třetí série doplnila "znalosti".


No abych řekla pravdu, tak nejvíc se mi líbila ta druhá série. V ní byly asi nejvíc zajímavé osudy žen a rodin (ne že by dvojčata v 60 nebyly interesantní...). Jen abych navnadila ty, co neviděli... jedna matka je homosexuálně orientovaná (nebo bi?, ale každopádně má můj obdiv za to, jak to zvládá sama. Hlavně, když jsem viděla jak z porodnice odjížděla taxíkem...), další bylo 18 let, jedna matka měla nemocnou holčičku, která už v současné době bohužel nežije :( a pak tam byla Kamila. Ze všech 12 matek, mi nejvíc sympatická byla právě Kamila. 






Ta první série... no nevím, tam byly takové podivínky...



A pokud by vás zajímalo, tak jako mě :) jak se vyvíjely osudy "hrdinek" z druhé řady, určitě se koukněte na bonusy. Mě konkrétně zajímala, již výše zmíněná, Kamila. Tak jen abych přiblížila... Kamila s Martinem mají druhého, vlastního chlapečka (gratuluji :), což se divím, protože všichni tvrdili, že Kamila si radši adoptuje další dítě, než aby byla znovu těhotná...

...no a co se týče úvodního songu, tak nejvíc se mi líbí ten z druhé řady, zpívaný Vojtou Dykem...


...a jen tak mimochodem, všimli jste si, že mezi "hlavními hrdiny" převažují kluci?


A co vy? Viděli jste všechny tři série? Která se vám líbila nejvíc, a co písnička?


Žádné komentáře:

Okomentovat