pondělí 19. října 2015

MÁM dudlík

Tak jsme po dvou měsících vyměnily dudlíček...


No, při objednávání nebyla uvedena varianta dudlíku a tak nám přišel modrý ;) nevadí, s těmi růžovými oblečky to vypadá zajímavě. Já jsem objednala dudlík opět v "noční" verzi. Má to určitě výhodu v tom, že knoflík ve tmě "svítí" a v noci ho nemusíte moc hledat. K dudlíku jsem objednala i klips (pásek), ten také přišel v modré barvě, asi jsem měla do objednávky napsat "pro holčičku"...


Ke klipsu je i krytka dudlíku, tu šidítka od MAM zpravidla nemají, která se dá z pásku sundat. Celkově ten klips má takový zvláštní mechanismus... nicméně plánuji k tomu natočit video, odkaz dám pak pod článek :)




takhle svítí ve tmě ihned po zhasnutí
Objednala bych to z feedo.cz, protože je to tam levnější a mají rozlišenou verzi pro holky a pro kluky a hlavně mají webové stránky, na kterých se dobře orientuje. Důvodem proč jsem "vybavení" nakonec neobjednala z feeda je ten, že nemají bezplatné odběrné místo v Praze (podle adresy skladu bych to měla kousek) a poštovné by bylo dražší než samotný dudlík.




Ale další věc, která mě minulý týden potěšila je ta, že nám přišel na vyžádání dárek od MAMu :) 
Balíček obsahoval dudlíček v růžovém provedení a vzorek (10 ml) pleťového krému od sebamed. Krém má celkem příjemnou, takovou "neutrální" vůni. Máte někdo zkušenosti s touto značkou? Co jsem koukala na stránky, tak mají i krém na opruzeniny...




A ještě k dudlíkům od MAM - jako prvotní nevýhoda mi přišlo to, že dudlík nemá takové to klasické "očko" za které se uchopuje, ale má "knoflík". Ten má ovšem výhodu v tom, že když upadne na zem, tak většinou spadne právě na ten knoflík...


A jakou značku si oblíbilo vaše dítě? My jsme ještě zkoušeli dudlík od Aventu, ten ale neuspěl...


a tady je slíbené video





Žádné komentáře:

Okomentovat