středa 28. října 2015

Naše hračky

Dovolte abych vám představila naše hračky (někteří jste je možná už viděli ve videu :)





Domečky Fisher-Price - tak tyto dva domečky jsou ještě po mých ségrách. Takže jim je kolem 20 let :) ale hrála jsem si s nimi ráda i já, jako starší a doufám, že bude i moje dcera :) tady je vidět, že kvalita vydrží






Maňáskové divadlo - toto jsme koupili v Ikea, ale zatím si s ním moc nehrajeme.





Další hračka od Fisher-Price (akce v Lidlu), ale pořízená letos :) toto jsme dostaly od babičky. Myslela jsem že to nainstalujeme na kočárek, ale nějak to nejde...



Canpol Pískací knížky o 4 stranách, no žádná vážná literatura to není :)




Chrastící kočky z IKEA. Každá má "spací" a "bdící" verzi. Dají se prát a celkem dobře chrastí. Nevýhodou je chrastící krabička, která je dost hmatatelná.







No, levnější verze Oball (jak tak koukám, tak teď to stojí stejně, já to kupovala za 129 Kč). Teď bych radši koupila Oball s chrastítkem, protože toto až tolik nezaujme, tedy alespoň zatím ne :) , tak uvidíme jestli se časem ujme...  






A tady máme "zděděné" Lamaze... nejdřív jsem myslela, že je vyhodím, ale pak jsem je vyprala a vypadají celkem k světu :) a když jsem viděla kolik stojí... no sama bych to nekoupila. Ale asi i zde platí, že kvalita vydrží ale i to, že za kvalitu si připlatíte...











Tato chrastící beruška je u nás hodně oblíbená. Dobře se drží. Jak vidíte má dvě strany s dvěma různými madly. Naše oblíbená strana je ta s křídly, které šustí, a to hodně zaujme. 




Pštros Ludva, který by měl jakoby pískat ale moc to nefunguje. Má šustící nožky, ale plocha nožek je malá, a tak to moc nešustí. Na druhou stranu má "dobré" barvy, které zaujmou.






A poslední od Lamaze je tento kolotoč, který má 3 "písničky", které mají asi tak 5 vteřin, ale zaujme :) Jen je škoda, že se to nedá pustit, aby to hrálo třeba 5 minut samo, je potřeba to furt mačkat. 

Plastové kroužky se dají sundat.




Tyto dva medvídky jsme dostaly od hodných tet :) zatím moc nezaujmou, ale prý jsou mezi dětmi hodně oblíbené. Jsou z moc příjemného, hebkého materiálu. Já bych si je do postele vzala hned:)






Stará známá dvojice Homer a Marge Simpsonovi :) Tento nerozlučný pár jsme kdysi dostali na Vánoce. A není to lecjaká dvojice, když se políbí, tak je to i slyšet. Jinak nohy a ruce se dají ohýbat. Co určitě zaujme, tak žlutá barva, která je pro Simpsony typická.
A další výrazná, žlutá hračka je tento chrastící spínací špendlík. Za tento dárek jsem moc vděčná, nikdy bych neřekla, že tak jednoduchá věc tolik zaujme a dobře se drží i v maličkých ručičkách.  

No a nakonec vítěz :) - nerozbitné zrcadlo, i když je určeno primárně na jiný účel, je to momentálně nejoblíbenější hračka. Mně osobně by vadilo to zakřivení. Jak je ale vidět, dětem to rozhodně nevadí a stráví při pozorování sebe sama klidně i půl hodiny. Pak máme ještě druhou variantu nerozbitného zrcadla z IKEA, pro to jsem ale zatím ještě nenašla místo.



A jaká je vaše nejoblíbenější hračka?







Žádné komentáře:

Okomentovat