čtvrtek 22. října 2015

A jsme v pytli...

...v tom spacím :), už od 5. týdne, protože zavinovačky nám byly malé...



Asi většina z vás používá na spaní spací pytel, a my nejsme výjimkou. Používáme ho teda jenom na noc. Určitě je praktický v tom, že se dítě neodkope a je tak celou dobu v teple. Nevýhodou už ale je, když potřebujete přebalit... pokud nechcete riskovat případné ušpinění, tak musíte z něj dítě vysvléct, a potom zase obléct, což alespoň u nás, není až tak oblíbená činnost. Přijde mi, že se do těch otvorů dost blbě "rvou" ručičky, nebo možná jsem nešikovná já ;) A někdy, když už vidí pytel z dálky, tak se začne kroutit a nadšená z něj rozhodně není. Ale to bude spíš spojeno s tím, že ví, že je čas spánku...







My máme tyto dva spací pytle z IKEA a jsou z celkem příjemného, měkkého materiálu, do kterého bych se zabalila i já :)




Zapínání je seshora, nevím, já bych to dala spíš opačně, aby se nemusel rozepínat celý pytel, když chcete vytáhnout dítě... ale zase na druhou stranu, možná když je větší, tak by se dokázalo rozepnout i samo, nevím...

...ale rozepínání zespoda má výhodu v tom, že jenom pootevřu spodek, zkusím, jestli není počůraná a zase zapnu...


A jak spí vaše miminko? Pod klasickou přikrývkou, nebo v pytli, nebo ještě jinak?





Žádné komentáře:

Okomentovat